17 Ocak 2013 Perşembe

Sensizlik

Oysa sensizlik çok zordu... Zor olmasaydı rüzgar esermiydi sessiz ve sensiz... Sensizliğin oluşumuydu sessizliğim... Gitmeliydim başkalarına göre, sana göre kalmalıydım belkide... İşte bu anda başladı bütün çaresizliğim.. Ne kalabiliyordum nede gidebiliyordum... En kötüsü de ne bilirmisin, senden ayrı kalmak, ihtiyacımın olduğu an yanımda olamaman, sarmanı istediğimde saramaman, ağladığımda gözyaşımı silememen, üzüldüğümde güldürememen... Gözlerimi her kapadığımda sen geliyorsun... Gitmemen için ya ölüm uyukusuna yatmalıyım yada... Bende bilmiyorum işte! Ayrılığın ve aşkın tarifi olmasa gerek anlatamıyorum... Ne gündüzüm gündüz, nede gecem gece. Sen yoksun ya işte yürek suskun ve yorgun... Senin gücüne ihtiyacım var sevgili... Gücün bana güç katıyorken şimdiyse çok halsiz kaldım...

.sKs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder