12 Nisan 2013 Cuma

Gitmeliydim

Gitmeliydim bir yerlere.. Ulaşılmanın zor olduğu ıssız ve sessiz yerlere... Anlatmak istediklerimi anlatmalıydım kimsesizliğe... Sessizliğe haykırmalıydım içimdekileri... Anlamayan anlamasada, kimsesiz ve sessiz beni anlardı biliyorum... Gitmeliydim uzakların uzağına çıkılmazların çıkmazına belkide... İçimde bir yangın, yangının içinde bir yara, yaranın içinde bir acı.. Sevdiğim insanlar uzak, çaresizlik çok yakın... Ben onları yüreğimin en derinine hapsetmiş, öyle avunuyorum bu diyarlarda.. Zorluklara göğüs germeye çalışıyorum her defasında, hasrete sabretmeyi öğreniyorum.. Mecburum çaresizim, elim kolum bağlı.. İstediğim an sevdiklerime sarılamıyorum belki ama onlar şu yüreğimi sarıyor ya o bana yetiyor yetmek zorunda olduğu için belkide yetiyordur... Bu hayat zor dostum... Bu hayat acı... Bu hayat hasrete vurgun... Vurgunn be dostum....

-.sKs.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder