19 Nisan 2013 Cuma

Unutmak

Bazen..

Bazen insan unutmak ister.. Unutmak ister geçmişinde yaşadığı bütün mutsuz umutsuz acı günleri.. Unutmak istedikçe unutamamak varya işte o en acısı bugüne dair... Hayatı zor ve çekilmez yapan insanın üzüntüleri sıkıntıları değilmidir zaten..? Unutmak istiyorum canımı acıtan, umudumu, hayallerimi yıkan herşeyi unutmak! Unutamıyorum.. Evet unutamıyorum, bir yerlerden çıkıveriyor unutmak istediğim herşey. Unutamıyorum... Acımı ikiye katlıyor unutamadığım zorlu zamanlar... Nekadar da imtihan desem, duramıyorum.. Gözlerimi, dudaklarımı hüzün sarıyor ansızın... Ansızın gelişi hüznün beni benden alırken, uzakların hayali beliriyor gözlerimin önünde... Kalp ritimlerim ise eşlik ediyor üzüntüme... Ve dağılıyorum birden bire farkına varmadan belkide...

Sümeyra Ks. (-.sKs.-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder