1 Şubat 2013 Cuma

Bekliyorum

Yıldızlara sorar oldum seni... Onlarda uzak bana, sen gibi birtanem... Haykırıyorum yüreğimle duyarlarmı diye? Duyup bana seni getirirlermi diye ama onlarda ulaşılmaz sen gibi... Hasretin varya kor olmuş yüreğimde. Özlem ateşiyle yanarak geçiyorken zaman nasıl dayanır yürek? Sustu dilim, kırgın gönlüm bu ayrılığa. Vuslat hayaliyle anar dururken seni, zaman dahada acıtır beni. Gücüm kalmadı artık... Sensizliğin bedeli ağır geliyor çok halsiz kaldım birtanem... Oysa bu ayrılık olmasaydı, güçsüz kalırmıydım ben? Seninle var olanım ben. Nefesimi zorluyor artık günler... Dayanma gücüm ne kadar kaldı bilmiyorum, kendimi çözemez oldum. Bittim ben birtanem... Yoruldum... Çok yorgunum, yorgunluğum dahi sükut ilan etmişken nasıl hayata bağlanayım... Sessizlik sırdaşım olmuş benim, geceler dostum... Bekliyorum, kavuşacağımız o günü bekliyorum...

.sKs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder