6 Şubat 2013 Çarşamba

Kanadı yaralı kuş

Gelecek olan bir veda daha... Yine bir ayrılık. Ne çok birikti vedalar, ayrılıklar ve özlemler şu kısacık hayatımda... Hayatım özlemlerden yana bana düşmanca davranıyor sanki... Bir yanda gözyaşım akarken diğer yanda kalp ritimlerime sevincim karşılık veriyor. Yar ile kavuşma sevinci var yüreğimde.. Gözümdeki damlaların apayrı bir anlamı varken anlatamıyorum asıl sebebini. İçimde garip bir duygu... Hani bir kuşun kanadının yaralandığını düşünün, gördüğünüzde içiniz sızlar... Kanadım yaralanmış gibi kendime içim sızlıyor. Hangi sözleri yazacağımı bilmiyorum çünkü yazacağım sözlerin hiç bir tanesinin duygularımı anlatmaya gücü yok. Yaralı bir kuş misali uçuyorum işte. Yaralı ama yinede uçan bir kuş... Hüznüm sevincime karışırken, ben Sevdası kocaman bir kuş olarak eşime uçuyorum...

Sümeyra Kula Satık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder